КЕЙС
Ціль: підвищити впізнаваність та продажі

Час: з листопаду 2020 по липень 2021

Проблеми: новий акаунт, висока конкуренція, недовіра аудиторії через фейки, ціна від €600

Рішення: тестовий таргетинг не дав бажаної динаміки, тому ми зробили ставку на influence-маркетинг
чи може бізнес просуватися на одній рекламі у блогерів?
Тому наша відповідь на запитання, чи може бізнес просуватися на одній рекламі у блогерів?
— Однозначно так!
Influence-маркетинг — потужний інструмент, який має різні механіки та свої нюанси. Потрібно шукати ту його варіативність, яка підійде для конкретного бізнесу
Реклама блогера з 500к аудиторією
з 100к аудиторією
з 27,5к аудиторією
За результатами аналізу можемо рекомендувати блогера до співпраці
Один з етапів перевірки — дослідження аудиторії блогера через спеціалізований сервіс
З 20 к аудиторії лише 16% виглядає достовірно, багато масфоловерів та підозрілих акаунтів. Ми не рекомендуємо своїм клієнтам проводити такі співпраці
Наші результати
Пошук і ретельний відбір блогерів
Крок перший
Тут для нас було важливо знайти не просто людей, які цікавляться fashion, а які знають цінність і готові купувати сумки за десятки і сотні тисячі євро. Тому при виборі блогерів ми вникали в контент, намагалися зрозуміти як живе ця людина, чи буде для неї органічно рекламувати наш продукт. Також звертали увагу на профілі коментаторів, чи можемо ми бути цікавими цій аудиторії
3-етапна перевірка статистики блогера на накрутки та якість аудиторії. За час співпраці у нас були класні інтеграції і мільйонниками і не менш вдалі з блогерами з 20 тис. фоловерів. А все тому, що купуючи рекламу у блогера, ми купуємо увагу його лояльної аудиторії, а не всієї тієї циферки біля фото профілю
Хрестоматійний
Крок другий
Ми думали над тим, як не загубитися серед десятка інших рекламних інтеграцій в стрічці блогера і як зацікавити аудиторію переглянути її. Рішення — створити всі умови, щоб блогеру самому захотілося зробити класний контент. Тому ми добре попрацювали над тз, щоб зробити його максимально простим і лаконічним і не обмежувати інфлюенсера в креативності подачі. І маємо сказати, не раз були приємно здивовані. Отримували на погодження і звичайні розмовні розпаковки, і production в стилі самого HERMES
Різні підходи до формату реклами
Крок третій
Наприклад, проаналізувавши наші перші інтеграції, ми помітили закономірність. Якщо блогер дає своїй аудиторії чіткий заклик підписуватися на сторінку — приріст підписників завжди більший.
Постійний аналіз, відстеження результатів і робота над помилками
Крок четвертий
- Середня конверсія в продажі з 1000 кліків від блогера — 1,1%. Від 2-3 проведених рекламних інтеграцій отримуємо близько 11 продажів в місяць. Нагадуємо, що ціна за одиницю товару від €600

- Але головне — баєри Hermes полюють в першу чергу на легендарні сумки Birkin та Kelly, ціна яких починається десь з €7000 і доходить до сотень тисяч €. Вже на другий місяць роботи наш клієнт продав сумку Birkin і з надлишком окупив вкладення в роботу і з блогерами, і з нашою агенцією
- Виросли з 0 до 4130 підписників

- Привели цільову аудиторію, яка активно взаємодіє з контентом і залишається з брендом

- Ріст охоплення та ERR на органіці, відсоток оновлення аудиторії від 0 до 5,8% в місяць, при нормі до 6%

- В місяць отримуємо, в середньому, 130 цільових запитів в Direct
За 6 місяців роботи ми отримали наступні результати:
ОСТАВИТЬ ЗАЯВКУ